Bijna klaar om te vertrekken!! - Reisverslag uit Haarle, Nederland van Wiep Reimert - WaarBenJij.nu Bijna klaar om te vertrekken!! - Reisverslag uit Haarle, Nederland van Wiep Reimert - WaarBenJij.nu

Bijna klaar om te vertrekken!!

Blijf op de hoogte en volg Wiep

24 Februari 2016 | Nederland, Haarle

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zover!
Nog even gauw een paar spulletjes uit Nederland in de al volgepropte koffer doen en dan kan het avontuur in Suriname beginnen!!

Ik ga daar samen met nog acht andere studenten van de KPZ een buitenlandse stage lopen op een basisschool.
Aankomende maandag ga ik kennis maken met de school en de groep waarin ik les ga geven.

Ik heb er enorm veel zin in en samen met vier lieve meiden mag ik deze tijd doorbrengen in een roze huis!!

Verder hoop ik veel van het land te kunnen zien en nieuwe ervaringen op te doen. Mijn volgende berichtje zal vanuit Suriname verstuurd worden. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ik hoop dat ik daar veel leuke avonturen ga beleven!

Liefs,

Wiep

  • 24 Februari 2016 - 15:37

    Yahye:

    hoi

  • 24 Februari 2016 - 17:00

    Jamie:

    Alvast heel erg veel plezier lieverd!!! Kan niet wachten om al je verhalen en avonturen te lezen :) GOEDE REIS! kusjesss

  • 24 Februari 2016 - 18:16

    Tonnie:

    Wens jou veel plezier en veel succes. .

  • 25 Februari 2016 - 19:33

    Paps + Mams + Mirre:

    Veel plezier, lekker gevlogen? en het was wel erg stil aan tafel zonder jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarle

Wiep

Actief sinds 24 Feb. 2016
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 3524

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: