Het avontuur is nu echt begonnen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wiep Reimert - WaarBenJij.nu Het avontuur is nu echt begonnen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wiep Reimert - WaarBenJij.nu

Het avontuur is nu echt begonnen!

Door: Wiep

Blijf op de hoogte en volg Wiep

01 Maart 2016 | Suriname, Paramaribo

Na 9 uur vliegen kwamen wij aan in PARAMARIBO!!
Een warme lucht kwam ons tegemoet. Heerlijk, hier kon ik wel aan wennen!
Wij werden eerst naar een ander appartement gebracht, omdat ons prinsessehuisje nog bezet was. Het was een groot appartement met een heerlijk dakterras.

De volgende ochtend hebben wij fietsen geregeld en hebben we Paramaribo verkend. Heerlijk in het zonnetje met weinig wind hebben wij (voor ons gevoel) heel Paramaribo doorgefietst.


Dit had helaas wel consequenties..


Naast de stad, moesten wij natuurlijk ook kennis maken met het avondleven in Paramaribo. Wij zijn met een taxi naar kroegje het Vat geweest, waar wij heerlijke cocktailtjes hebben gedronken. Leuk om te zien dat er 's avonds nog zoveel leven op straat is!

Maandag begon het echte leven, wij zijn langs gewees bij onze stage. Ik werd open ontvangen en zij vertelden enthousiast over hun school. Deze week ga ik nog observeren in groep zeven en vanaf volgende week mag ik mijn eigen lessen al geven! Ik heb er enorm veel zin in en ik benieuwd wat ik allemaal ga zien op deze school!

Liefs uit Paramaribo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Wiep

Actief sinds 24 Feb. 2016
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3514

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: